Puri Jingga Essential Oil

Apa itu PJ??

Bismillahirahmanirrahim.

Memperkenalkan Puri Jingga Essential Oil sebagai salah satu cara atau usaha bagi membantu sama-sama lebih sihat, cergas, positif dan menuju kehidupan yang lebih harmoni.

Apa itu PJ Essential Oil?

Minyak Essential Puri Jingga @ PJ  merupakan minyak yang kaya dengan tenaga positif alam terhasil daripada ekstrak pati bunga asli. Melihatkan kepada sejambak bunga-bungaan yang cantik dan harum sahaja boleh memberi keserian pada bilik atau tempat dan dapat membantu merubah mood atau emosi seseorang, apatah lagi dengan ekstrak pati bunga yang sering digunakan dalam essential oil @ aromatherapy dapat memberi tenaga yang membantu menyembuhkan dan merawat seseorang terutama pada emosi dan perasaan.

Esen bunga-bungaan ini bekerja dengan  melalui titik-titik meridian akupuntur dan membantu menenangkan keadaan minda seseorang. Rawatan menggunakan pati bunga atau bunga-bungaan ini memang telah dikenali sejak turun temurun. Mandi bunga juga merupakan salah satu cara bagi mendapatkan tenaga positif dari bunga-bungaan dan secara tak langsung memberi kesegaran tubuh, minda dan perasaan seseorang.

Kini dengan teknologi terkini ianya diformulasi secara saintifik dan bagi memudahkan semua pihak menggunakan dan mendapat manfaat daripada kaedah penyembuhan alam ini. Maka terhasillah Puri Jingga Essential Oil!
Inginkan kehidupan yang bebas stress???
Minda lebih fokus? Tidur yang lebih nyenyak?
Emosi yang lebih bahagia dan penuh kasih sayang?
Mahu lebih senyuman diwajah anda??

Dapatkan Puri Jingga Essential Oil anda segera!!!


Harga:
RM100 (20ml) **FREE POSTAGE**

Comments

Popular Posts